Pilailupuoti logot

Info

Etusivu » Yritys » Info

Suomen VerkkomaksutOsto-ohjeet:

1. Navigointi

Sivun yläreunassa on tuoteryhmät, josta haluamaasi klikkaamalla saat ko. ryhmän tuotteet tai alakategoriat näkyviin.

2. Tuotteiden haku

Sivun keskellä ylhäällä olevalla hakutoiminnolla voit etsiä sivuiltamme tuotteita niiden nimien perusteella.

3. Ostosten teko

Haluamasi tuotteen kohdalla klikkaa"Määrä" -kohdassa ruutuun haluamasi tuotemäärä (jos se on enemmän kuin yksi) ja klikkaa sen jälkeen ko. ruudun alapuolella olevaa "Osta" -ruutua, jolloin ko. ostoksesi siirtyy ostoskoriin. Toista sama muiden haluamasi tuotteiden kohdalla ja klikkaa sen jälkeen oikeassa yläkulmassa olevan tytön alapuolella olevaa "OSTOSKORI" -tekstiä, niin pääset ostoskoriin, jossa voit vielää tarkistaa, että tilaamasi tuotteet ja lukumäärät täsmäävät. Voit halutessasi vielä lisätä tai poistaa tuotteita, ennen kuin jatkat "Kassalle" maksamaan tilaustasi.

HUOM! Meillä voit tehdä tilauksesi myös ILMAN rekisteröitymistä. 

4. Maksutapa

Voit maksaa ostoksesi VERKKOMAKSULLA ( Sp, OmaSp, Pop, Aktia, Nooa, Osuuspankki, Nordea, Handelsbanken, Ålandsbanken, Danske Bank, S-Pankki, Diner´s Club, Visa, Visa Electron ja MasterCard ), ENNAKKOLASKULLA (meilaamme sinulle ennakkolaskun ja lähetämme tilauksesi kun maksusi näkyy tilillämme)  tai LASKULLA  (Klarna ja Jousto: laskutuslisä 5,0 euroa. Collector Bank: laskutuslisä 3,50 euroa). Jos maksat Joustolla, niin minimisumma on 20,00€ ja Osamaksulla 30,00€.

TÄRKEÄÄ!!! Maksettuasi tilauksesi verkkopankissa KLIKKAA VIELÄ PANKISSA OLLESSASI TEKSTIRUUTUA "PALAA TAKAISIN VERKKOKAUPPAAN"! Jos poistut pankistasi muuta kautta tilauksen teko jää kesken emmekä me saa tietoa tilauksestasi etkä sinä saa sähköpostiisi automaattista tilausvahvistusta, MAKSAMASI SUMMA SIIRTYY KUITENKIN TILILLEMME, koska itse maksutapahtuma on onnistunut.

Emme lähetä tilauksia POSTI- TAI BUSSIENNAKOLLA  väärinkäytösten takia.

5. Maksut Netsin (ent. Luottokunnan) kautta 

Mikäli haluat maksaa Netsin maksutapojen kautta, Avoin yhtiö Tirina toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Avoin yhtiö Tirina vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paytrail Oyj:lle.

Paytrail Oyj toimii Netsin kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj,
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

6. Verkkopankit 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

7. Tuotteiden toimittaminen, lähetyskulut ja lähetysajat

Lähetämme tilauksia Postin, SmartPOST Pakettiautomaatin ja Matkahuollon kautta. Lähetettävään tilaukseen lisätään lähetys- ja pakkauskulut 6,90 euroa. Jos valitset LASKULLA maksamisen (Klarna Lasku, Klarna Tili tai Jousto), loppusummaan lisätään lähetys- ja pakkauskulujen lisäksi laskutuslisä 5,0 euroa, eli kulut ovat yhteensä 11,90 euroa. Valitessasi Collectorin laskun/osamaksun lisätään lähetys- ja pakkauskulujen lisäksi laskutuslisä 3,50 euroa, eli kulut ovat yhteensä 10,40 euroa.

Voit halutessasi noutaa tuotteet myös suoraan myymälästämme valmiiksi kerättynä (Toimitustapa "Nouto myymälästämme"), kulut 0 euroa.

Jos kaikki tilaamasi tuotteet löytyvät heti varastostamme, saamme tilauksesi lähtemään pääsääntöisesti joko samana tai seuraavana työpäivänä tilauksesi saapumisesta. Jos tilauksessasi on  jokin tai joitain tilaustuotteita, on ko. tuotteen tuotetiedoissa mainittuna ko. tuotteen ARVIOITU toimitusaika. Pyrimme pääsääntöisesti toimittamaan kaikki tilauksen tuotteet yhdellä kertaa. Ilmoitamme yleensä sähköpostilla kun tilauksesi lähtee meiltä ja liitämme mukaan lähetystunnuksen, jos se on paketiksi luokiteltu lähetys (Matkahuollon kautta lähteviin tulee aina lähetystunnus).

HUOM! Meille palautuneista noutamattomista lähetyksistä lähetämme laskun palautuskuista ja jos kyseessä on laskulla tilattu lähetys, niin laskutamme EDESTAKAISISTA lähetyskuluista!
Asiakkaan, jonka lähetys palautuu meille noutamattomana, on itse otettava meihin yhteyttä ja pyydettävä tilauksen maksun palautusta, me emme automaattisesti ota yhteyttä ko. tilanteessa. Palautettavasta summasta vähennetään lähetyksen edestakaiset lähetyskulut ja mikäli kulut ovat isommat kuin tilauksen arvo, lähetämme loppuerästä tilaajalle laskun.
 



Tuotepalautukset 

Sinulla on täysi 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus avaamattomalle/käyttämättömälle tuotteelle. Avattua/käytettyä tuotetta emme hyvitä, jos itse tuotteessa ei ole ollut alunperin mitään vikaa. Asua SAA SOVITTAA tottakai päälleen. Jos asu on epäsopiva, ota meihin yhteyttä, niin sovitaan joko palautus tai vaihto toisenkokoiseen.
Osa esineistä on tehtaalla pakattu  jo niin, että pakkausta ei saa auki kuin esim. saksilla leikkaamalla, eli pakkauksen rikkomalla. Tällaiset tuotteet on yleensä jo valmiiksi läpinäkyvässä pakkauksessa, joten tuotetta pystyy jo alustavasti katsomaan ilman että rikkoo pakkauksen.
Palautettavien tuotteiden ON OLTAVA MYYNTIKELPOISESSA KUNNOSSA ALKUPERÄISESSÄ EHJÄSSÄ MYYNTIPAKKAUKSESSAAN (jos oli pakkauksessa). Hygieniatuotteiksi laskettavia maskeeraustarvikkeita et enää avattuasi voi palauttaa, kuten et myöskään avattua peruukki- tai sukkahousupakkausta. Viallisen tuotteen voi tottakai palauttaa.

Jos jostain syystä haluat vaihtaa/palauttaa tuotteen, OTA ENSIN MEIHIN YHTEYTTÄ joko soittamalla tai meilaamalla. Soittaessasi ota valmiiksi esiin mukana tullut lähetyslista ennen yhteydenottoa. Tuotepalautuksen voit tehdä Postin kautta.
Meillä on Postin kanssa asiakaspalautussopimus. Palautusosoite  on:

618013
ASIAKASPALAUTUS
Seinäjoen Pilailu-Puoti (tai Lahjapuoti Tirina, kumpiko on merkitty tilauksesi lähettäjäksi)
Vapaudentie 32-34
60100 SEINÄJOKI
 

Lähetä paketíssa tuotteen lisäksi lähetyslista (tai kopio siitä), jonka sait lähetyksen yhteydessä, tai ilmoita selvästi nimi- ja osoitetietosi. Jos haluat rahanpalautuksen pankkitilillesi, liitä ko. tilinumero lähetyksen mukaan tai meilaa se meille, koska meillä EI ole tilinumeroasi! On asiakkaan vastuulla ilmoittaa tilinumero meille, me emme kysele sitä erikseen.

Nykyisen EU-direktiivin mukaisesti palautetun tai noutamattoman lähetyksen lähetyskulut maksaa tilaaja, joten toimimme pääsääntöisesti tämän periaatteen mukaan, mutta tapauskohtaisesti saatamme poiketa tästä käytännöstä.

HUOM! Älä lähetä postiennakolla, sitä emme lunasta, vaan lähetys palautuu takaisin sinulle. 

Suomen  
  Verkkomaksut

Lahjapuoti Tirina & Seinäjoen Pilailu-Puoti

Vapaudentie 32-34
60100 Seinäjoki
06-4141 031
045-1560 608
KÄYTTÄJÄTUNNUS
SALASANA

Kirjautuminen

Kirjaudu sisään antamalla
tunnuksesi ja salasanasi.

› Uusi asiakas? Rekisteröidy tästä.
› Unohtuiko salasana?