Pilailupuoti logot

Usein kysytyt kysymykset

Etusivu » Yritys » Info » Usein kysytyt kysymykset

Kuinka pitkät toimitusajat teillä on? Saamme pääsääntöisesti tilauksen lähtemään meiltä joko samana tai seuraavana työpäivänä tilauksen vastaanottamisesta, EDELLYTTÄEN että kaikki tilatut tuotteet löytyvät meiltä heti myymälästämme tai varastostamme. Jos tuotteen tietojen kohdalla ei ole mitään mainintaa toimitusajoista, se tarkoittaa sitä, että tuotetta on varastossamme (ellei ole päässyt "salaa" loppumaan). Jos tuotteen tietojen kohdalla on mainittu "Tilaustuote. Toim. aika xx vk" se tarkoittaa, että tuotetta ei ole normaalistikaan varastossamme, vaan se tilataan tarvittaessamme ko. tuotteen tavarantoimittajalta. Näille tuotteille annetut toimitusajat ovat ETUKÄTEISARVIOITA. Joskus saamme tuotteen arvioitua nopeammin ja joskus hitaammin. Koska tilaustuotteet on on valittu valikoimaamme monen eri tavarantoimittajamme nettisivuilta, pääsee joskus käymään niin, että asiakas tilaa meiltä jonkin tilaustuotteen ja mennessämme ko. tavarantoimittajan sivuille tekemään tilausta, huomaammekin että ko. tuote on heiltä joko tilapäisesti loppu tai jopa poistunut kokonaan valikoimasta. Tällaisissa tapauksissa pyrimme ottamaan tilaajaan mahdollisimman nopeasti yhteyttä ja selvittämään kävisikö jokin muu tuote tilalle vai perutaanko tilaus.

Vastaavatko asujen "reaali"koot annettuja kokonumeroita?
Koska valikoimassamme olevat asut tulevat monelta eri valmistajalta, on ymmärrettävää, että niiden kootkin saattavat hieman vaihdella, ihan niin kuin on aivan tavallisten arkivaatteidenkin kohdalla. Jos olet epävarma omasta kokonumerostasi tai esim. siitä että tilaisitko koon 38 vai 40, niin valitse silloin mieluummin se isompi koko, koska se on todennäisemmin parempi. Hieman väljän asun kanssa pärjää kyllä, mutta on paljon hankalampaa jos asu on liian tiukka tai ei mahdu ollenkaan päälle. Tässä hieman arviota asujemme kokoluokituksesta:
A-alkuiset, esim. A4224. Ovat tukevaa, yl. joustamatonta kangasta ja vastaavat PÄÄSÄÄNTÖISESTI ilmoitettua kokoa.
AS-alkuiset, esim. AS87069. Ovat ohutta, joustavaa kangasta ja ovat yl. ns. "yhdenkoon"-asuja (36-40) ja (48-52).
AB-alkuiset, esim. AB293.
Ovat ohutta, joustavaa kangasta ja ovat yl. ns. "yhdenkoon"-asuja (36-40) ja (48-52).
AR-alkuiset, esim. AR888001. Ovat ohutta, joustavaa kangasta ja ovat yl. kokoaan pienempiä, MUTTA pyrimme huomioimaan tämän jo laittaessamme ko. asun nettiin ja pyrimme ilmoittamaan asun "oikean" koon.
AJ-alkuiset, esim. AJ61108. Sama kuin AR-alkuisilla.
AF-alkuiset, esim. AF50304.Ovat tukevaa, yl. joustamatonta kangasta ja vastaavat PÄÄSÄÄNTÖISESTI ilm. kokoa.
AEF-alkuiset, esim, AEF2106.Ovat tukevaa, yl. joustamatonta kangasta ja vastaavat PÄÄSÄÄNTÖISESTI ilm. kokoa.
FD-alkuiset, esim. FD1910. Monta eri valmistajaa ja eri materiaaleja, mutta pyrimme ilmoittamaan asun "oikean" koon.

Haluan palauttaa tilaamani tuotteen, miten toimin? Sinulla on täysi 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus avaamattomalle/käyttämättömälle tuotteelle. Avattua/käytettyä tuotetta emme hyvitä, jos itse tuotteessa ei ole ollut alunperin mitään vikaa. Naamiaisasua tms. saa tottakai sovittaa päälleen. Suurin osa asuista tulee meille ilman mitään pakkausta, joten ne tulevat myös asiakkaalle ilman sitä. Palautettavien tuotteiden ON OLTAVA MYYNTIKELPOISESSA KUNNOSSA ALKUPERÄISESSÄ MYYNTIPAKKAUKSESSAAN (jos oli pakkauksessa). Hygieniatuotteiksi laskettavia maskeeraustarvikkeita et enää avattuasi voi palauttaa, kuten et myöskään avattua peruukkipakkausta.
Jos jostain syystä haluat vaihtaa/palauttaa tuotteen, OTA ENSIN MEIHIN YHTEYTTÄ joko soittamalla tai meilaamalla.
Nykyisen EU-direktiivin mukaisesti tuotepalautusten kustannuksista vastaa asiakas itse. Katso tarkemmat osoitteet ym. ohjeet täältä.

Tein äsken tilauksen, mutta haluaisin lisätä siihen vielä tuotteita, onnistuuko? Ellemme ole vielä ilmoittaneet sinulle, että tilauksesi on jo pakattu ja lähetetty, niin kyllä onnistuu. Teet vain Nettipuodissamme uuden tilauksen ihan normaaliin tapaan, mutta "Lähetystapa" -kohdassa valitset "Nouto myymälästä". Näin toimien vältät "tuplalähetyskulut". Ilmoita vielä varmuuden vuoksi "Lisätietoja" -kohdassa, että tämä tilauksesi liitetään samaan aikaisemmin tulleeseen lähetykseen.

Paljonko asun vuokraaminen maksaa, kun esim. Mascot -asujen hinta oli yli 100 euroa? Asun vuokran osuus vaihtelee asusta riippuen, mutta se on pääsääntöisesti 15-35 euroa. Asun loppusummaan sisältyy tietysti myös PANTTI, joka tietysti palautetaan vuokraajalle sen jälkeen kun asu on palautettu takaisin meille ja olemme tarkistaneet asun kunnon. Myös pantin osuus vaihtelee asusta riippuen. Eli yhteenvetona: Asun vuokrahinta on asun vuokrasumma+ panttisumma.

Olen kassalla tekemässä tilausta ja ottaisin sen laskulla, mutta täällä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Paytrail, miten voin tilata laskulla?
Klikkaat vain sitä Paytrailin logoa, niin seuraavalle sivulle aukeaa koko maksutapavalikoima. Klikkaat siellä näkyvistä logoista sitä jonka kautta haluat maksaa laskulla. Laskutusvaihtoehdot ovat Klarna, Jousto ja Collector.

 

Täytättekö myös asiakkaan omia kumi- ja foliopalloja? Kyllä täytämme myös asiakkaan palloja. Yli 10 kpl:n määrille kannattaa sopia täyttäminen etukäteen.

Suomen  
  Verkkomaksut

Lahjapuoti Tirina & Seinäjoen Pilailu-Puoti

Vapaudentie 32-34
60100 Seinäjoki
06-4141 031
045-1560 608
KÄYTTÄJÄTUNNUS
SALASANA

Kirjautuminen

Kirjaudu sisään antamalla
tunnuksesi ja salasanasi.

› Uusi asiakas? Rekisteröidy tästä.
› Unohtuiko salasana?